TOMORROW!!!!

Hejsan på ersan. Jag har haft bättre för mig än att skriva här, och så är det ibland. Jag hade en ganska mysig helg. I lördags träffade jag en kompis, och i söndags var jag på T's dansuppvisning. Det var sååå gulligt, och allt körande fram och tillbaka till danslektionerna lönade sig helt plötsligt. Så det var kul. 
 
I veckan har jag jobbat. Min värdmamma är och reser igen, så det blir ganska långa dagar. Men barnen har varit väldigt lätta hela veckan än så länge. Det var bara S som hade ALLDELES för mycket energi för music class idag så vi fick vänta utanför. Extra plus i kanten var att T stannade kvar hos sin kompis, så jag har fått ett litet break medans S tog en nap, men snart ska vi åka och hämta henne så då är det full fart igen. 
 
Imorgon kommer Felicia!!!!! Jag och S ska åka och hämta henne på flygplatsen imon på förmiddagen. Jag slutar tidigt på torsdag och fredag sen vilket är najs, och dessutom är de röd dag på måndag, så vi har också långledigt denna helgen! Jag hoppas vi går på bio imonkväll och på fredag har vi baseball biljetter. Annars ska jag väl bara visa upp SF.  
Bild från Vegas
#1 / / Assae:

Söta flickor/damer !