This past week.

Då var det fredag igen, vilket är skönt. Det har varit en lång vecka med långa dagar, så som tur är så slutar jag tidigt på fredag! Jag orkar inte skriva så mycket, så jag tar bara en liten snabbrepris.
 
Vi bakade i måndags, och jag gjorde det så enkelt att vi köpte färdigmix. Den var faktiskt väldigt god, så ska inte klaga. Och sen kostade den bara 2 dollar, så jag fattar varför det är lättare att baka med de än att lägga ut tio gånger mer.
Vi var och matade ankorna. De väste åt S. Hon fattade inte att de ville att hon skulle gå därifrån så de kunde slutat illa. Men det gjorde det inte. 
Här var en fin trappa. 
Här är jag efter en jobbig onsdag, och i samma stund insåg jag att jag aldrig ska bli stay-at-home mom. Usch. 
Idag hade jag 1,5 paus på eftermiddagen, så jag och Emma passade på att gå och köpa glass. Så himla gott. Så himla välbehövligt. Älskar god glass. 
Och det var den veckan det. Nu ska jag sova, äntligen. Godnatt!