My weekend with Felicia

Hur mår ni!? Jag mår okej. Jag försöker hitta livslust igen efter att jag har haft världens bästa helg med Felle! Det var såååå kul att se henne igen, och hon är så klok så man vill ju bara lyssna på henne hela dagarna. Dessutom hann vi med jättemycket, och jag är glad att hon tyckte om San Francisco lika mycket som jag gör. Tog henne runt hela stan kändes det som!
 
I torsdag var jag och S och hämtade upp Felle på flygplatsen, och S var nog gladare än jag. Jag var off redan vid 1.30, då gick vi och åt lunch, och sen begav vi oss downtown för att kolla på bio. Vi såg Everything, everything som jag bara rekomenderar om ni har läst boken. 
I fredags var vi på theacademy på morgonen, och sen när jag var off åkte vi till bron! Det är ju ett måste (vädret ser bättre ut än vad det var). Därefter begav vi oss till Fisherman's Wharf för att käka In-N-Out och kolla på sjölejonen. Därifrån åkte vi till AT&T park för att kolla på baseball! Baseball är kul alltså, även om det var en dålig match. Dessutom såg jag samma churros kille som när jag Ebba och Caisa var där. SÅ ROLIGT!
På lördag förmiddag åkte vi ner till Fisherman's Wharf igen, men denna gången för att åka Cable Cars downtown. Felle vara jätteglad, som ni kan se här nere. Väl downtown åt vi lunch, och sen åkte vi till Castro och gick över till Mission. Där ifrån tog vi en buss till Haight-Ashbury och sen därifrån gick vi hem. Vi hann verkligen se hela stan! 
På söndag morgon var vi uppe tidigt, för städerskorna kom. Dessutom behövde Felle åka till flygplatsen vid lunchtid, så vi ville stiga upp i bra tid. Vi åkte och åt brunch på Stacks. Det var godare denna gången än vad jag kom ihåg de, så mycket bra. Efter de åkte vi bara hem och chillade, och sen kunde jag köra henne till flygplatsen. 
Det är så sjukt, att nästa gång vi ses gör vi det i Sverige! Felle åker hem o 3 veckor, och även om vi har befunnit oss på två olika ställen under andra året så kommer det kännas så ensamt utan henne här, ändå nära. Så sjukt att vi har gjort hela den här resan tillsammans, även innan vi lämnade Sverige 2015. Så tacksam.
 
Igår måndag, var vi lediga eftersom det var röd dag, så det blir bara en kort vecka den här veckan. Det är ju ändå skönt. Det blir några långa dagar i slutet av veckan, men så är det ibland. Ni får ha det så bra så hörs vi snart igen, nu ska jag catcha up på min serie!
#1 / / Sosse:

Åh vad härligt ni ser ut att ha haft det :-D Kram på dig! <3

#2 / / Assa:

Jättefina flickor,det är ni. Ock företagsamma.Att ge sig ut i det okända utan några livlinor det fordrar mod. Du har gjort det som jag alltid drömt om men som inte var möjligt då.Jag gjorde en annan resa som blev lyckad för mig, och för dig,annars så hade du varit någ. annan. Kram på dig.

#3 / / Assa:

14/6. Bravo Tilla,så fint av dig att hylla din systers examen.Det gjorde du bra,stora applåder o. lite tårar.Det ösregnade hela kvällen men alla var glada ändå.Kransekakan försvann på ett ögonblick,som vanligt o. tårtan var både fin o. god.Välkommen hem till familjen,och dit hör även jag. Kram