Ice Cream

Hej på er. Jag är nästan levande. De fyra senaste dagarna har varit sååå varma, speciellt om man är från Sverige. Jag har försökt och inte smälta bort, och jag är ständigt på jakt efter skuggan. Det har gått mindre bra eftersom jag redan bränt naken. Man gör alltid de där nybörjar misstaget i början av varje vår/sommar tycker jag, eller i alla fall jag. Så för att fira att jag överlevt köpte jag glass idag efter jobbet. Som tur är, för min känsliga, bleka hy, så ska de svalna av imon och även vara mulet. Tror även mitt psyke behöver de. Lol. 
Jag har även fått reda på att spöket i stolen jag kände häromdagen var en jordbävning! Min allra första jordbävning! Tydligen så var det en i East Bay, vilket ändå är en bit från stan, men jag lyckades känna av den. Mer än så behöver det inte vara dock, jag vill komma hem hel. 
Jag och min värdmamma har börjat titta på en ny serie som är så lustig, men ändå ganska bra. Den handlar typ om ett gäng kvinnor som har hamnat på ett speciellt hem och ska återbefolka jorden. Ingen makear sense och alla är så konstiga, men samtiidgt är de bra. The Handmaid's Tale heter den och är baserad på en bok som släpptes för ganska längesen tror jag. Vi får se vart de slutar helt enkelt! Hörrni, jag ska sova så ni får ha det så bra! 
#1 / / Assa:

Då var det som jag sa dig,jordbävning. Jag har läst att det skakar nästan alltid någon plats i Californien, varje dag. En dag smäller det på riktigt.Jag tar gärna en del av värmen,visserligen så skiner solen idag men på söndag skall det bli kallt igen.Lagom är best.Kram