The woods

Hej på er. Det var inte meningen att lämna er så här länge, men så blev det. Veckan har kännts väldigt lång så jag tycker att det är väldigt skönt att det är fredag imon! Min värdfamilj åker iväg på semester imon, så alla har varit väldigt taggade och exalterade inför den stora dagen imon så det har gjort veckan lång tror jag. Så imon åker dom och jag har en vecka för mig själv med hunden. Skönt.
 
I måndags var jag och S på zoot. Vädret är väldigt bra denna veckan så var tvungen att passa på att vara ute. Märkte för första gången att de hade Gotlands hästar! Haha, heter det ens gotlands hästar? Tror inte det. Förlåt mamma, Ebba och Alma.
I tisdags var jag och S i en skog!! Uppskattade det så mycket! Saknar att bo granne med skogen och elljusspåret ibland. 
Sen hämtade vi upp T och vi åkte på Tae Kwan Do. Sitter ju och tittar varenda vecka, och de börjar bli jätteduktiga nu, på riktigt. De gjorde "nedtagningar" så de börjar köra små matcher och sånt mot varandra. Det är bland de gulligaste som finns. 
Och det var ungefär denna veckan? Jag har gjort upp matschema för nästa vecka, så varje dag kommer de komma dagens middag, och walk of the day eftersom jag ska va hundvakt. Så nu ni har ni något att se fram emot. Det börjar på måndag (tisdag för er då skulle jag tro). På söndag planerar vi att åka till Six Flags. SÅÅÅÅÅÅ TAGGAD!!!! Hoppas ni får en bra helg så hörs vi snart igen! 
#1 / / Assa:

Vad är six flaggs ?Det va en riktig urskog ni var i,då är smålandsskogarna finare,eller ?Rigmor o. Jag har varit på Ikea i dag och förstört pengar.Tenkte på dig,för där fanns mycket på matavdelningen som påminner om Sverige,om du åker dit.Annars allt väl.Kram

#2 / / sosse:

Hahah kul med Gotlands hästen, känns som du är på Gotland nu då ;-)