St Patrick's Day

Happy Friday, och Happy St Paddy's!! Inte en lika stor grej här jämfört med Chicago, men ingenting jag saknar så helt okej för mig! Min värdfamilj gör inget större av de heller, så det har varit en helt vanlig dag här. Inte ens T's skola gör det, men tydligen så "firar"/uppmärksammar de inga högtider för de vill vara så neutrala som möjligt, vilket jag kan förstå. Men ändå, St Paddy's...?
 
Veckan har gått bra. Vi har haft såååå fint väder hela veckan och vi har verkligen varit ute hur mycket som helst. Det har liksom varit väder för t-shirt, och det är ju inte helt fel!! Men idag, fredag, så kom min värdfamiljs vänner från Florida hit och dom ska stanna över helgen. Så när jag hade träffat dom mötte jag upp Emma och vi begav oss downtown för att gå på bio. Vi var och såg Beauty and the Beast, och den var verkligen sååååå bra!!!! Skönheten och Odjuret är verkligen min favorit prinsess-film, och Emma Watson är fantastisk, så det kunde ju inte bli annat än bra. Den var så välgjord, och så vacker, och gah, jag saknar ord. SÅ GLAD att vi såg den. 
 
Men ja, klockan är mycket och om jag ska hinna med allt jag tänkte hinna med imorgon innan jag börjar jobba så bör jag nog gå och lägga mig. Vi hörs snart igen!