Muir Beach

Idag på morgonen följde jag med min värdfamilj till Muir Beach, vilket ligger ungefär 30 minuter norr om San Francisco. Det ligger i närheten av Muir Woods som jag åkte till tidigare i vår. Där träffade vi deras kompisar, som nu också har Au Pair! Det är ju kul. Hon heter Kyara och kommer från Sydafrika. Så himla exotiskt.
Så vi åt lunch i Sausolito innan vi åkte tillbaka hem, och då tog jag Sobe på en promenad. Efter de gick jag till posten och sen vidare för att köpa en glass. Jag har jobbat ikväll, men behövde endast kolla film med barnen och sedan lägga dom, så det var inte så jobbigt. Imorgon kommer Kyara in till stan och vi ska kolla på pride paraden tillsammans!
 
Btw, jag var och fixade mina naglar här om dagen, det är ju alltid kul att berätta. De är så fina just nu så man får ju passa på, lol. Tror jag ska göra de igen innan jag åker till Texas så de är semesterfina. Gud, låter som alla hemmafruar.
Men nu ska jag läsa lite mer innan jag ska gå och lägga mig! Hoppas ni har en bra helg!