Vacation

I skrivande stund har jag, semester? Lol, vet inte om jag kan säga de haha. Jag har i alla fall en vecka ledigt nu, så jag antar att det är semester. Jag jobbade fram till lunchtid idag, och sen släppte min värdfamilj av mig downtown innan de åkte till Napa. Jag behövde hitta något att ha på mig på tisdag. Alla har ju på sig något blått, rött och/eller vitt, och det är det bristvara på i min garderob. Speciellt sådana kläder som är anpassad eför typ 35 graders värme. Jag kommer ju vara i Texas! Hittade en jättefin klänning som jag köpte.
Den här veckan har T varit på camp nere vid Fisherman's Wharf, så jag har flängt fram och tillbaka dit hela veckan. Det tar bara lite mer än 15 minuter att köra dit, så det är inte hela världen, men det känns som jag har varit i andra sidan av stan. En dag passade jag på att stanna där nere med S, så vi kollade på sjölejonen som inte var så många, åt glass och trängdes med alla andra turister. Såg roliga strumpor gjorde vi också!
Så ikväll ska jag möta upp Emma, en ny tjej jag gick på baseball med för några veckor sedan. Vi ska ner till Fisherman's Wharf (igen) och gå på utomhus bio! Det kan ju bli kul! De visar föräldrafällan ikväll, så det är ju helt okej! Imon ska jag nog bara ta de lugnt, kanske gå och göra om mina naglar så de är fina, och sen på söndag morgon åker jag! Som sagt, farmor är väldigt taggad!
 
Jag hoppas ni får en bra helg!!! Jag får se fall jag skriver imon. Jag kommer nog ta med mig datorn annars, så vi kanske hörs nästa vecka! Ha de så bra! 
#1 / / Assa:

Va roligt att du har köpt dig en klänning. Det har du väl inte haft sedan din examen. Du har bara tjocka tröjor,i californien?där jag trodde det var varmt o. Gott hela tiden.Så fel man kan ha.Hur många stater har du betat av nu. Farmor tar säkert bra hand om dig och visar dig rundt.Ha så trevligt o. visa bilder så att även jag har varit i Texas. Kram