Update #8

Innan jag åkte iväg skrev jag en Bucket List, eller kind of i alla fall. Nu är jag officielt klar. Jag har vairt borta 2 år, och det ÄR SÅ SJUKT ATT ENS TÄNKA. Det har gått TVÅ ÅR!?!? Vad? När? Hur? Jag förstår verkligen inte. Så nu när jag utvärderar min bucket list så är jag ändå nöjd. Jag har gjort många av sakerna där, och det är kul! Sen, viktigt att tänka på. Denna listan skrev jag INNAN jag åkte, och jag har gjort såååå mycket mer som jag inte ens visste stod på min lista innan jag gjorde dom (exempel Sedona, AZ, som är sååååå fint). 
  • Bo i USA
  • Fira Thanks Giving
  • Fira 4th of July
  • Fira Amerikansk jul
  • Se/fira Super Bowl
  • Uppleva Amerikansk Halloween
  • Shoppa under Black Friday
  • Gå på konsert (Jingle Bash, Justin Bieber, Beyoncé, Troye Sivan)
  • Besöka minst 5 stater (just nu har jag varit i New York, New Jersey, Illinois, Wisconsin, Michigan, Discrit of Colombia, Maryland, Virginia, Washington, California, Nevada, Arizona och Texas)
  • Gå på hockey (Chicago Blackhawks - Florida Pantherns)
  • Gå på bakset (Chicago Bulls - Philadelphia 76ers)
  • Gå på baseball (Chicago Cubs - Washington Nationals, SF Giants - St. Louis Cardinals, SF Giants - Atlanta Bravers, SF Giants - Minnesota Twins)
  • Gå på Amerikansk fotboll (Chicago Bears - Miami Dolphines, Illinois - Ohio)
  • Åka till Los Angeles
  • Se the Hollywood-sign
  • Besöka Walk of Fame
  • Gå på Disney Land (!!!!!!)
  • Åka till San Francisco
  • Se morgondimman över the Golden Gate Bridge 
  • Se Pride-festivalen i San Fran
  • Åka till Las Vegas 
  • Besöka Washington D.C.
  • Se Vita Huset
  • Hälsa på Obama 
  • Åka till Orlando 
  • Besöka Universal Studios 
  • Åka till Miami
  • Plugga på College 
  • Gå på bio
  • Uppleva Drive-in bio
  • Se Grand Canyon 
  • Lära känna Chicago!! 
  • Åka till Hawaii 
  • Åka på Road Trip 
  • Se Chicago-floden grön under St. Patrick’s Day i Chicago
  • Åka till Austin
  • Äta Frozen Yoghurt
  • Se the Great Bean i Chicago
  • Besöka Six Flags
  • Bli grym på engelska
  • Uppleva julen och julshoppa i New York City
  • Åka skridskor på Rockefeller Center
  • Åka upp i the Top of the Rock (NYC)
Den 4 Augusti flyger jag från SF, men landar inte förens den 5 Augusti på Kastrup. SES OM EN MÅNAD!!! 
#1 / / Assa :

Välkommen hem.