Dinosaur

Äntligen känns det som att jag har kommit igång med löpningen igen, och min fot känns bra! Det är så skönt att komma ut när jag är klar, som jag skrivit förut. Nu har jag dessutom anmält både mig och Ebba (!!!) till de lilla loppet på mohedadagarna. Det är ju ett 5k lopp, så det tänkte jag kunde vara kul för oss. Ebba verkade inte lika taggad som jag, men hon kommer vara nöjd när hon har gjort det! 
 
 Ikväll jobbar jag sent, men det gör mig inget. Vi har dessutom haft en ganska bra dag så hade tillräckligt med energi för de sista timmarna med. Som tur är så jobbar jag bara några timmar imon, men sen jobbar jag söndag eftermiddag/kväll, för mina värdpäron ska på konsert. 
Jag kunde inte bry mig mindre om mode och kläder, men jag gillar verkligen den här t-shirten. Är det något som har ändrats sedan jag kom till USA så är det ju min garderob. I och med att jag har börjat packa igen så insåg jag att mycket som jag har tagit ut är saker jag har skaffat här. Jag rensade ut det sista som följde med från Sverige för bara några veckor sedan. Så sjukt egentligen. Att även ens kläder och stil kan ändras så mycket på två år. Eller bara några månader!! 
 
Imorgon är det fredag, och på lördag åker vi som sagt till Napa! T var väldigt excited på att bada och göra undervattenskonster. Hoppas ni får en bra helg, så hörs vi snart igen!