3 weeks left

Hejsan hoppsan så var det snart helg igen. Till min födel så jobbar jag bara fram till 1 imorgon vilket är skönt. Jag har inga planer för helgen dock, så vi får se vad jag hittar på. Vill så gärna gå och se en film på bio som går nu som tydligen ska vara jättebra! 
 
Annars har det varit en seg vecka. Eftersom det är så nära hemresan nu känns det som att jag bara går och räknar ner dagarna. På tal om de, så har vi nu bokat mitt flyg tillbaka till USA (och flyg tillbaka till Sverige) så det är skönt att ha de fixat. 
 
Nu ikväll var jag ute på en liten promenad med Emma. För en gång skull så sken solen lite. Annars är det bara så himla molnigt nu för tiden, så det suger. Men det är inte för varmt i alla fall. Annars händer inte så mycket. Jag längtar efter de där hemma. Vi hörs snart igen!