Lands End

Idag på morgonen så visade sig att T var sjuk och hemma från skolan idag, men eftersom S behövde komma ut ur huset så stannade T hemma med värdmamma. Jag och S åkte och gick en liten lätt hike. De hade regnat på morgonen, så allt var blött. Men hon älskar ju stranden och vågor så hon tyckte det var kul. Jag med, det var skönt att komma ut i "skogen" lite. 
Sen så tog hon nap, T tittade på film och jag vek tvätt. När S vaknade gick vi och postade ett brev till kära lilla G som fyller år på onsdag. Kan ej fatta att han fyller 3!? Åh :(
 
Och speeking of birthdays, idag fyller Ebbs år<333. Hade ju velat va hemma för hennes födelsedag, men eftersom hon ändå ska åka till Italien så är det ju skit samma. P.S du får din present när du kommer hem igen. 
Nu när jag satte mig i soffan och började skriva de här så kände jag hur trött jag blev. Så jag ska gå och lägga mig snart. Jag började läsa en jättebra bok igår. Eller, jag har inte hunnit så långt men allra redan så är den så intressant. Älskar när man hittar böcker man bara älskar från allra första sidan. Med de sagt ska jag tacka för mig. 
#1 / / Assa:

Du var på Stanford tidigare.,glömde att derätta att Peter studerade där en gång i tiden. Saknar du lille G, jag tror att han saknar dig ännu mera.Du får många barn att hålla reda på i framtiden. Vi firade Ebba m.brunsch söndag,och nu har hon kanske kommit fram till sin plats.