Happy New Year

Hej igen, och gott nytt år! Jag ser att mina små inlägg ploppade upp, och det var ju tur det. Samtidigt som ni har kunnat läsa de så har jag gjort bästa resan. Skojar inte, den var så bra. Inte nog med att jag fick hänga med Felicia igen, vi såg såå många coola och häftiga saker så jag vet inte ens vart jag ska börja! Jag har en hel drös med mobilbilder att visa er, och kära Felle tog massa bilder med sin kamera som jag hoppas hon delar med sig av så jag kan visa de med! Allt var bara så bra, så himla problemfritt och enkelt. Självklart ska ni få veta mer om detta, men i separata inlägg.
 
Och nu har vi även övergått i 2017! Haha, vart tog 2016 vägen? Tycker man ställer sig samma fråga varje år den 31 december. Nyårsafton blev VÄLDIGT lugn i och med att vi var på flygplatsen i Phoenix hela natten, men trots det var den minnesvärd. 
 
Jag hade ett nyårslöfte under 2016, och det var att köpa mig en ny telefon. Det gjorde jag, så bra jobbat Mathilda. Jag funderade på om jag skulle sätta upp några mål för 2017? Och det jag kände var att 1) jag ska fortsätta vara en bra, snäll och trevlig människa, och 2) seriöst testa på yoga. Har googlat runt hela eftermiddagen så inom en snar framtid kanske?
 
2017 kommer bli spännande. Det ska bli intressant och se hur saker och ting kommer att bli efter sommaren eftersom jag vet att jag måste lämna USA i juli. Och det är så känslomässigt förvirrande. Har ju kommit väldigt nära min värdfamilj, så lämna dom kommer inte bli lätt. Men samtidigt är jag så redo för att komma hem och få träffa alla igen. Vad som än händer, så kommer det att bli bra.
 
#1 / / Assa:

Om bara Trump kan hålla sig lugn,så kommer allt att gå bra.Det ska bli roligt att få se dig igen men du far väl bort fort på andra uppdrag. Kanske studera ?Tycker om dig i alla fall och önskar dig ett GOTT nytt år därborta på andra sidan jorden. Kram fr.den gamla och numera den minsta i fam. I Moheda. Alma har gått förbi mig.