Ducks

Idag kände sig T bättre efter hennes feber, så hon skulle gå på spanska och music som vanligt. Men samtidigt har S lyckats få jobbig hosta, så vi fick ta det lite lugnt på morgonen. Trots det lyckades vi komma ut på en promenad i alla fall. Vi hämtade T på spanskan, och sen åkte vi på music, och det var kul. De mesta av T's kompisar har stay-at-home moms, så det är typ jag och mammorna där varenda gång (plus en nanny som kommer med en mamma). En av mammorna är nu gravid, så varje gång så får jag lyssna efter skvaller, eftersom min värdmamma jobbar och inte kan följa med. Just nu går det rykten om att hon ska ha tvillingar (hon har redan två) så det är vad vi försöker ta reda på just nu. 
Så när S hade vaknat upp efter sin nap gick vi till en liten sjö i Golden Gate Park, där jag brukar springa, för att mata ankorna. De var väldigt exciting. De kastade brödbitar där ett tag innan vi kollade på en stackars kille som höll på att ställa in trampbåtar för natten (man kan hyra trampbåtar vid den sjön). Så nu har jag precis blivit off, och det var lägligt, för är så trött. 
 
Och det är vad som har hänt idag. Det ser ut som att regnat har avtagit, för nu ska de vara soligt och fint. Hoppas regnet är borta faktiskt, för det är så mycket lättare att hitta på saker på dagarna, för man blir obviosluy inte lika begränsad. Gud, hear my prayers plz.