Day off

Idag passade jag på att ha sovmorgon, men trots det vaknade jag med huvudvärk. Jag tror det var från min jättelustiga dröm jag hade. Jag drömde att vi var på familjesemester i Norge, men inte dit vi brukar åka, och av någon anledning så var jag jätteledsen och arg och grät. Var så förvirrad när jag vaknade. 
 
Jag och Emma åkte i alla fall och åt brunch. Vi var på ett jättemysigt ställe, så det var najs. Men eftersom jag har upptäckt att jag har någon typ av äggallergi så la jag också märke till att brunch menyn består av 95% ägg. Så nu väntar jag i stort sätt bara på att mitt ansikte ska strejka, wey. Men det var gott i alla fall även om man får supermycket mat! 
Efter det åkte vi ner downtown för Emma hade lite ärrenden. Vi hängde där i någon timme innan vi begav oss hemåt. Min huvudvärk har funnits där hela dagen, så behövde bara få vara lite ensam ett tag. Men nästa helg ska vi troligtvis boka en resa, vilket ska bli sååå kul! Haha, jag ska vara en tönt och berätta mer när allt är bokat, sorry.
 
Men på tal om något helt annat, Alma sa en rolig grej idag. Att imorgon är det en månad kvar tills hon och mamma kommer över!<3 Jag längtar så mycket!