Gifts

De fina vårvädret forsatte även i söndags,  så jag och Emma passade på at gå en liten hike. I solen var det riktigt varmt, och det var uppåt en 16 grader när vi sen satte oss och fikade på ett litet café. Vi kunde sitta ute, och det var så mysigt. Älskar våren, absolut min favoritårstid. 
 
Idag var det jobb igen, och jag var så trött när jag vaknade på morgonen. Det har i alla fall inte regnat idag, så passade på att gå till parken på förmiddagen med S. Sen hämtade vi T, vi åt lunch och medans S tog nap så gjorde hon alla hjärtans dag kort till sina klasskompisar. Så det var en ganska enkel dag.
 
På tal om alla hjärtans dag, så är ju det en ganska stor högtid här. Alla ska ha presenter hit och dit. Själv tycker jag det bara är en onödig orsak till att barn ska få mer saker. Men... när ens värdbarn är de sötaste barnen i världen och jag hittar små bra presenter så har jag trotsat mina tankar och åsikter och gjort en liten present till dom var :/ Var tvungen, och detta var typ den enda orsaken jag kunde komma på som händer innan jag åker hem. Förlåt.
Jag pratade med kära Felle igår, och insåg att tiden går så himla fort. Hennes år är slut i Maj, vilket betyder att hon får sitt mejl i veckan om att boka flybiljett hem till Sverige. Jag har dryga 4,5 månad kvar, och det kan låta länge för vissa, men eftersom jag har varit här i över 19 månader så är det inte så himla mycket, inte när man sätter det i perspektiv. Och det gör mig lite stressad, för det finns så mycket saker jag skulle vilja göra, men som jag känner att jag inte har tid/pengar till. Allt kommer att gå så fort, våren går alltid fort. 
 
På tal om resor. Mamma och Alma kommer hit på fredag. På måndag åker vi ner till Los Angeles, så idag bokade jag ett boende på vägen. Det ska bli skönt med semester. Förstår dock inte att det är nu det händer, för det känns som det fortfarande är så långt bort. Det är en lustig känsla de där. För efter de här så vet jag inte riktigt vad jag ska längta till? Tills jag åker hem?
 
Nu ska jag kolla på min serie, och sen ska jag försöka gå och lägga mig i vettig tid. Vi hörs! 
#1 / / Assa:

Är det så att du börjar längta hem.Så bra.Ska bli så roligt att få se dig igen.Men det blir nog lite jobbigt att lämna åxå.Ha det så trevligt på resan m.Nea o Alma,ock välkommen hem.

#2 / / felle:

DU KAN LÄNGTA TILLS JAG KOMMER TILL DIG SEN <3 <3 <3