Happy Easter

Och nu var denna påsken över! Eller, i alla fall här. Ni där hemma har ju en dag till ledigt vilket mina värdföräldrar var mycket avundsjuka på. De hade inte heller långfredagen ledigt, så de tyckte det lät lyxigt. Idag var vi i kyrkan på morgonen, och det var en trevlig gudstjänst. Jag är ju inte jättetroende, men det var ett fint budskap som jag tror alla kan ta del av och lära sig något ifrån. 
 
Nu har jag även tagit tag i lite studier, se där se där! När jag är klar här i USA så vill jag börja plugga, men det kommer inte att bli förens nästa år. Eftersom jag inte gjorde kursen samhäll 3 på gymnasiet, och den krävs för att kunna söka in de jag vill, så måste jag göra de först. Så jag har hittat en 5 veckors distanskurs som jag ska ta, egentligen precis när jag vill. Så det kommer att bli höstens uppgift! Ser faktiskt fram emot att börja plugga, det ska bli kul. 
Här är en bild på mig när jag såg lite fräshare ut. Ser inte ut såhär idag. Jag och Emma var på ett nytt sushiställe igår, och jag beställde en sushi roll jag inte tyckte om (den var hemsk, haha. Framöver ska jag alltid köra säkra kort och ta de jag tycker om). Så servitrisen frågade varför jag inte åt, och jag sa ärligt att jag inte tyckte om den. Då gav hon mig glass? För att mkae it up, typ. Jag kände mig som världens hemskaste människa. Men glassen var god! 
 
Men nu är det en ny vecka. Som sagt, en dag kvar på spring break sen börjar skolan igen. Det ska bli skönt. Mest för mig kanske, haha. Men ni får ha det så bra, så hörs vi snart igen!