War Dogs

Jag vet inte vad som hände, men de senaste två dagarna har varit så sjukt varma! I söndags så var det upåt en 30 grader mitt på dagen, och det var första gången jag hade på mig shorts i San Francisco. Jag och Mathilda möttes upp vid Ocean Beach (ej för att bada, de gör man ej här) och vi gick längs stranden, ända upp till Baker Beach. Senare på kvällen så möttes vi upp och tittade på bio. Vi såg War Dogs, och den var väldigt intressant. Den var baserad på en sann historia. Jag gillar Miles Teller som spelade i filmen, han är bra.
Hittade ett par byxor i min garderob jag glömt bort att jag köpt, och dom var såå sköna. Haha, blev på så bra humör och de var typ "snygga mjukisar" så man kan ha dom när man inte vill ha jeans men ändå se lite ordentlig ut. Okej ska sluta nu innan detta blir en mode blogg.
 
Idag, mina vänner, så tog jag körkort. Tre körkortet på 2,5 år. Jag tror jag har besviat att jag kan köra bil nu? Nej, men måste ha California Driver's Lincense här för annars är jag olaglig och de kan inte lägga till mig på försäkringen, så det var lika bra! Eftersom jag redan hade ett körkort i Illinois så behövde jag bara göra ett skriftligt test som var ganska enkelt, så det var inte så allvarligt. Skönt att ha det gjort i alla fall!
Ikväll när vi åt middag så diskuterade vi valet som är om i November här! Min värdmamma visade ett klipp där de intervjuade människor som sa de sjukaste sakerna om Trump, Clinton och Obama! Det enda man kan göra är att skratta åt dom och det är sjukt att det ens finns människor som tänker så! Nu börjar ju debatterna här, så förhoppningsvis så kan vi hitta de och se det ikväll, så intressant! 
Det intressanta är 1 minut in.