Go Cubbies!!

Här rullar dagarna på, som vanligt skulle jag vilja säga. Vi åker på Tae Kwan Do, balett och music class och hinner leka lite imellanåt. Idag när S hade nap så passade jag och T på att gå och köpa glass, för idag är sista dagen med fint väder enligt alla väderrapporter. Imonrgon ska det börja regna och hålla i sig i en vecka typ. Bara att börja vänja sig!! 
 
Jag har inte skrivit så mycket om det men Chicago Cubs har gått vidare till the World Series i baseball, vilket är typ slutspelet. Det är första gången i år på 71 (!!!) år!! Så nu hade det verkligen varit kul att vara där borta för att få se det. Mina gamla värdisar fick mig verkligen att tycka om baseball, så smsar dom och såklart är de hur hypeade som helst! Så bär Cubs keps och supportrar på avstånd, det funkar det med!! 
Har också fått hem min halloween kostym, haha! Största skämtet jag sett, men ni får se på måndag, då ska vi gå trick or treat! Sverige, kan vi bara ta ett moment och försöka förstå att man går bus eller godis den 31 oktboer. Spelar ingen roll vad det är för veckodag, det är alltid den 31 oktober. Okej? Bra. Med det sagt ska jag gå och sova. Godnatt.