Pool

Idag vaknade jag (alldeles för tidigt för att vara en ledig dag) till en jättefin dag. Det har varit runt 30 grader, skulle nog våga säga mer, och inte ett moln på himlen. Så när Felicia vaknade och var redo så åt vi lunch och åkte sedan till en public pool här i Glenan. Det var ett ganska stort område med lite olika delar för småbarn, äldre och så vuxen hörnan (lol) där vi hängde. Där låg vi en stund och bara läste och badade lite i mellan åt när det blev för varmt. Är det så solsemester känns som (lol)?
 
Jag är jättenöjd också, för jag brände mig inte på ett enda ställe på hela kroppen. Det är stort för mig efter att ha varit i konstant solsken ett antal timmar i sträck. Var stolt mammsen<33. When u learn to appreciate solkräm. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska nog bara fixa lite här hemma, tvätta, läsa lite bok och på riktigt gå igenom vad jag inte ska ta med och vad jag ska slänga. Det börjar bli dags nu. 
 
#1 / / Assa:

Hej. Vi har också riktigt varmt,för varmt enl. mig. Imon åker jag till Norge med Rigmor för några drar. Det ska bli roligt att komma dit en gång till i livet. Asgerd är död helt nyligen men vi ska bo i Örsta m. Sigrunn. Det får nog bli en tur till Vik för att se om jag känner igen mig. Kram.