My first xmas away from home

Hej på er, och ett litet försenat God Jul! 
 
Har omedvetet tagit bloggpaus ser jag. Till mitt försvar så skrev jag faktiskt ett inlägg den 24 december som visade sig aldrig komma upp, och dessutom har det varit skönt att få vara lite ledig från allt. Men vi har firat jul och det har vairt okej. Julaftons morgon/förmiddag var jobbigt men det blev bättre på kvällen, och på juldagen var allt som vanligt igen. Märker verkligen att jag har hittat världens bästa värdfamilj, och jag är glad att jag fick uppleva min amerikanska jul med dom. 
 
Jag har under dessa dagarna märkt att man får såååå mycket julklappar, både barn och vuxna. Jag tror inte jag fått så här mycket julklappar sen jag var typ 8 år gammal. Fick några tröjor, strumpor, en bok, doftljus och ett par uggs och några andra småsaker. Blev så chockad, ärligt. Jag och min värdmamma pratade om Uggs för någon månad sedan, för jag sa att jag funderade på att köpa ett par och eftersom hon redan hade så frågade jag om något. De är ju inte jättebilliga, så jag har alltid sagt att jag i så fall ska köpa dom efter min och Felles lilla resa. Men det behövs inte längre. Waow, kunde inte sluta säga tack.
Förövrigt de varmaste skorna jag någonsin har haft på mig. 
 
Förra veckan träffade jag också mormor för första gången. Hon är sååå lik min värdmamma, och hon är så härlig. Hon kom ju på julafton, så vi pratade om att vi firade jul osv och det var lite ledsamt. Och typ de första hon säger till mig är "but don't worry, we'll be your family this year". Jag gillar henne verkligen. 
 
Men nu håller på jag på att packar och städar mitt rum, för om några timmar ska jag åka till flygplatsen, och ikväll flyger jag till Las Vegas och träffar Felicia. Äntligen. Fattar knappt att det händer och är så taggad. Jag kommer inte att ta med mig min datorn, men jag ska försöka fixa några inlägg som kommer upp under veckan. Vi får se vad tiden räcker till!! Annars så hörs vi nästa år, LOL!!! 
#1 / / Assa:

Lilla hjärta,ha en trevlig resa och va rädda om er.Hälsa till Felle. Jag trodde inte man behövde så tjocka stövlar i California,men dom var snygga. Kram till er båda.