4 days to x-mas!!

Hej mina vänner, här ekar det tomt. Gör så mycket annat så har helt glömt bort det här. Var tvungen att ta ett moment bara för att gå igenom vad som har hänt de senaste dagarna. 
 
I fredags jobbade jag hela dagen, så det hände inte så mycket. Vi var på gympa och spelade ett nytt spel som T hade fått av en kompis. Man skulle slå kort som matchade en mustach man var tvungen att hålla upp under näsan. Det kan vara ett väldigt roligt spel om man är fler än två och alla förstår reglerna!
I lördags jobbade jag tidigt på morgonen, eftersom värdisarna var på julfest i fredags. Men det gick bra, vi tittade bara på film och åt frukost. Under dagen träffade jag Mathilda, och följde med henne när hon behövde julshoppa. Hon åker hem på torsdag, så det var sista gången jag träffade henne här i USA. Hon bor ju i Motala, så tror absolut vi kommer att ses när jag kommer hem också! Men jag åkte i alla fall hem sen, för jag följde med värdfamiljen och åt. De började fira barnen redan lördag kväll eftersom kusinen inte skulle kunna följa med söndag kväll.
I söndags fyllde barnen år, så jag steg upp med dom och kollade på deras paketöppning. Av föräldrarna fick de ett swingset på baksidan som var mycket uppskattat. De var sedan frukost följt av cupcake, vilket var gott. På eftermiddagen gick jag i alla fall på bio med Emma, och vi såg Collateral Beauty, och den var sååååå bra!!! Det är en mycket sorgligt film, men såååå fin och så bra. Rekomenderar verkligen. 
 
Igår, måndag, hade barnen doktorsbesök OCH tandläkarbesök på morgonen, men efter det så tog jag en tur till IKEA med dom, för vi hade ändå inget bättre för oss. Vi åt lunch där, och jag pasade på att handla lite saker till mitt lilla julbord som jag ska annordna på lördag. Vi passade även på att äta glass på de bästa glasstället i Oakland när vi ändå var där. Vi insåg då också att de är samma ställe dom går till i slutet av filmen Up!
Idag hade vi playdate, och sen skulle jag ta barnen till Tae Kwan Do, som tydligen inte blev av. Men vi lekte på en lekpark precis bredvid istället, vilket funkade bra. Vet inte om jag har sagt det, men jag hjälper till att slå in julklappar, så det ägnade jag kvällen åt samtidigt som jag pratade med Felle Felicia. Vi försöker nog förstå det faktum att vi träffas OM EN VECKA!!??!?!? What? Fett taggad i alla fall, det ska bli såååå kul!
Vi hade en humingbird i trädgården igår.
 
Imorgon har vi julfest att gå på hos familjens gamla grannar, det kan bli intressant. Annars ska vi bara ta oss igenom dagarna fram till julafton/juldagen. Så nära nu!
#1 / / Assa :

Va spännande.Va ska du bjuda på,på din julfest? Det blir intresssant va dom ska tycka om,köttbullar har dom ju smakat förut ?,sillar,skinka,Jansson,rödbetssallad,vet inte va du tycker är bäst.Du måste berätta hur det gick. God jul på dig,jag tror du får en rolig jul,att minnas.