Update

Innan jag åkte iväg skrev jag en Bucket List, eller kind of i alla fall. Nu har jag ändå varit här i ungefär 3,5 månad, så jag tänkte att vi kunde uppdatera listan och se vad som är gjort och vad som är kvar. Jag inser att många av sakerna kommer sparas till resemånaden som man som Au Pair får när ens programmet är slut.
Kursivt = gjort. 
  • Bo i USA
  • Fira Thanks Giving
  • Fira 4th of July
  • Fira Amerikansk jul
  • Se/fira Super Bowl
  • Uppleva Amerikansk Halloween
  • Shoppa under Black Friday
  • Gå på konsert
  • Besöka minst 5 stater (just nu har jag varit i New York, New Jersey, Illinois och Wisconsin)
  • Gå på hockey (Chicago Blackhawks ofc!)
  • Gå på bakset
  • Gå på baseball
  • Gå på Amerikansk fotboll
  • Åka till Los Angeles
  • Se the Hollywood-sign
  • Besöka Walk of Fame
  • Gå på Disney Land (!!!!!!)
  • Åka till San Francisco
  • Se morgondimman över the Golden Gate Bridge 
  • Se Pride-festivalen i San Fran
  • Åka till Las Vegas 
  • Besöka Washington D.C.
  • Se Vita Huset
  • Hälsa på Obama 
  • Åka till Orlando 
  • Besöka Universal Studios 
  • Åka till Miami
  • Plugga på College 
  • Gå på bio
  • Uppleva Drive-in bio
  • Se Grand Canyon 
  • Lära känna Chicago!! 
  • Åka till Hawaii 
  • Åka på Road Trip 
  • Se Chicago-floden grön under St. Patrick’s Day i Chicago
  • Åka till Austin
  • Äta Frozen Yoghurt
  • Se the Great Bean i Chicago
  • Besöka Six Flags
  • Bli grym på engelska
  • Uppleva julen och julshoppa i New York City
  • Åka skridskor på Rockefeller Center
  • Åka upp i the Top of the Rock (NYC)
Observera också att många saker kommer att hända inom en snar framtid och att mina värdpäron håller på att hjälpa mig att få tag på biljetter till en basketmatch. Halloween håller på just nu och Thanksgiving är inom en månad. Med det kommer också Black Friday. Exciting times ahead.