2 weeks left

Herregud. Nu är det bara två (!!) veckor kvar tills jag åker. Om två veckor så befinner jag mig återigen i underbara New York (eller New Jersey i alla fall) för en förberedelsekurs. Om två veckor så startar hela äventyret och helt ärligt så är det fortfarande väldigt overkligt. 
 
Jag har nu i alla fall köpt en ny resväska. En stor så jag ska kunna få med mig allt utan att behöva ta två väskor osv. Jag har köpt andra nödvändiga saker också, och bitarna börjar falla på plats. Jag har skickat in alla papper för mitt internationella körkort som i alla fall borde dyka upp nästa vecka. Hur vida jag behöver ta ett körkort i USA sen vet jag inte riktigt. Det beror på delstat och bilförsäkringsföretag. Så vi får se om jag klarar mig på det jag skickar efter här i Sverige. 
 
Alla presenter är inköpta och färdiga. De ska bara slås in. Jag börjar även jobba idag. Så jag ska jobba denna veckan och nästa vecka. Jag ska lära upp min syster så hon kan ta efter, men också jobba för henne när hon är på semester nästa vecka. 
 
Jag ska försöka stå ut. Snart är det dags.