New York

Jag lever!!
 

Men ack så trött jag är. Om en timme har jag i stort sätt varit vaken i 24 timmar. Klockan 2, natten till måndag svensk tid, började resan. Allt gick hur bra som helst och det var inga problem med flygen och jag har nog aldrig ätit äckligare flygplansmat. Jag hann plöjja igenom några filmer och sova en dålig sömn. Mest längtade jag till torsdag, vilket jag fortfarande gör. 
 
 
Detta var den första skylten jag såg när jag kom till JFK och jag blev väldigt glad när jag såg den. Jag kommer aldrig kunna säga att jag aldrig vågade testa att åka som Au Pair. För det har jag gjort, och även om jag fortfarande inte riktigt fattar vad som händer så är detta ändå coolt. Jag menar, jag har utsikt över New York Skyline från mitt hotellrum!!
 
 
Dagarna börjar tidig här i alla fall, och imorgon är det även New York-Tour som jag råkade anmäla mig till... New York är ju coolt så det blir nog bra. Men nu pallar jag inte mer. 
 
Over and out.