Hair cut

Hej igen. Jag har varit lite sjuk i helgen, så har inte haft någon energi till de här, hoppas det är förståligt. Igår var jag ehlt orkeslös, hade ingen feber dock, men trött. Sover inte så bra eftersom jag är förkyld, och det var bara så illa. Idag mådde jag bättre, fortfarande förkyld dock, men har varit ute en sväng för kände att jag behövde frisk luft.
 
Och idag blev dagen jag vet många har väntat på, lol. Jag hade bestämt mig och jag klippte av mig håret. Det har börjat bli ganska långt på sistone, och egentligen bara ivägen, så det var kanske dags. Men jag är sån, att när det börjar bli lite längre så måste jag bestämma mig för de innan jag gör det, jag kan inte bara göra de om det make sense? Gick i alla fall till en frisör som Emma rekomenderade, och hon följde med, och frisören var jättebra. Lite dyrare kanske, men hon fattade precis vad jag menade och det är alltid skönt när någon ska klippa så mycket (även om mitt hår växer ut på två, inte riktigt, veckor).
Eftersom jag fortfarande ser ganska sjuk ut (lol) och har ätit något som gett mig tusentals finnar i ansiktet så får ni bara se den här bilden just nu. Känns väldigt bra nu efteråt. Allting känns så lätt och det är skönt. Håret är fräscht och jag kan ju fortsätta rabbla upp uppenbara anledningar, men det vill jag inte. 
 
Kände dock nu när jag satte mig ner att jag är nog inte riktigt 100 än. Är så rädd att feber ska komma, och vill verkligen inte det eftersom jag egentligen skulle jobba igår, lördag, men blev fri så jag kunde vila. Ångest. Så ska förmodligen sätta på en serie, eller film, och sen bara sova. Och det var allt för idag. Hoppas ni mår bättre än mig.
#1 / / Assa:

Krya på dig !!!Jag haltar på och är frisk