Friyay

Glad Fredag. Sååå skönt med helg. Jag jobbade bara en kort dag idag, men den var väldigt intensiv. När jag var klar vid 12.30 så skjutsade jag min värdfamilj till flygplatsen, och sen dess har jag bara hängt. Jag var ute på en lång promenad med Sobe runt om i krokarna. Var nere på stranden och vände, och det är så varmt ute! Min telefon sa 18 grader, men jag tror absolut det var mer än så!
Jag gjorde tacos till middag vilket smakade bra även denna gången. Ikväll ska jag börja titta på en ny serie som släpptes på netflix idag. Ni har säkert hört om den, den heter 13 reasons why. Verkar väldigt bra, och eftersom jag har tröttnat på den serien jag nyss tittat på så passade det bra att det kom en ny. 
Och Assa. Six Flags är en nöjespark. Alltså som Liseberg, fast bättre och större. Hoppas vi kommer kunna åka på tur imon, lördag, också. Det vore kul att passa på och åka runt nu när jag har tillgång till bilen. Hoppas ni hittar på något kul i helgen med. Vi hörs! 
#1 / / assa:

Du och hunden ser ut att må bra så passa på att ut å se dig om.Det är början på vår även här,varmt o. fint,har varit ute på min promenad som går till världens ände. Vet du var? Det är från Fårakullen längs med järnvägen söderut,så långt det går.ca 2-3 km.Spännande va ?