Back to normal

Nu, ska vi se. Helgen har bestått av magsjukan hos oss alla utom värdpappa och D. Så det har varit jättekul... Nej. Kände mig dock mycket, mycket bättre idag söndag så var på Au Pair-mötet. Vi hade skattjakt i Northbrook Court och det var kul. Mitt lag vann ju, så det var ju bra. Efter mötet följde jag med Maren hem och vi kikade på the Red Carpet från The Oscars och vi började titta på själva galan innan hon körde hem mig. 
 
Nu sitter jag och tänkte kika klart på galan. Vill ju se fall Leonardo DiCaprio ska få sin Oscars eller ej. Alicia Vikander vann ju, och det var ju kul. Go Sweden. Btw, hosten är värdelös. Han bara skriker. Japp. Har världens lustigaste vecka framför mig, så jag försöker göra mig redo. Får se hur det går.
 
Jag tittade på mello igår! Omgången sög. Säg inte till mig att det var bra för det var det inte. Men Frans var bäst så han får gärna vinna hela skiten faktiskt. Nej Molly var inte bra och nej hon borde inte vinna för hon sög hon med. Men, i och med mina tyska kontakter här så har jag hört den tyska låten och den sög ännu mer, så vi kan nog skicka Samir & Victor med gått samvete. Nu vet ni. Ha det.