2016: Apr, Maj, Jun

Vad sägs om en liten recap på vad som har hänt de senaste året?
 
APRIL:
April var en väldigt bra månad. Vädret började bli bättre, jag spenderade all min lediga tid med Sofia och Felicia. Vi tog det bästa beslutet någonsin och gick på Justin Biebers konsert i All State Arena. Kommer ihåg det så väl, på morgonen disskuterade vi möjligheten, senare satt vi i en uber påväg. Bästa kvällen. I April gjorde jag också klart mina skoltimmar, kom upp för matchningsprocess igen och efter bara en vecka hade jag matchat med min nuvarande värdfamilj, och det är jag såååå glad för!
 
MAJ:
I maj började vi gå runt i shorts på heltid. Det blev så varmt så fort. Som den svensk jag är så var det ovanligt, för så varma är inte sommrarna i Sverige. Vi började väl också inse att tiden kommer att gå fort och vi måste ta vara på den tiden som är kvar. Vi hängde i parker och lekte mycket ute. Vi gick ofta till vår favoritfarm med G och A, vilket var så mysigt. Kan sakna att bo nära en alla djuren. Jag och Sofia avslutade Maj med att gå på Tatinof på Chicago Theather och Beyoncé på Memorial Stadium. 
 
JUNI:
Gud, jag kände mig så ensam i Juni haha. Nej men vi började månaden med att fira Sofia som fyllde 21!!! Sen kom hennes familj i tre veckor, och samtidigt kom Felicias syskon över, så jag var left alone (jokes). Men jag och Maren hängde mycket på stranden, jag tatuerade mig. Jag firade midsommar med Felle och hennes syskon vilket var kul! Också, så hade jag, Sofia och Felicia vår sista dag tillsammans alla tre. Det var en sorglig dag.