Sunflowers

Hej hej hej. Här rullar dagarna på som vanligt. Nu skulle jag nog våga säga att min kära jetlag är över och det är skönt. Hatar jetlag, även om det så bara är själva ändringen till sommar/vinter tid. Det stora just nu är att jag försöker hitta någon ny tv-show att titta på. Det suger att inte ha något på kvällarna att se fram emot. 
 
Nu på tisdagar och onsdagar har jag lite ledig tid på förmiddagarna vilket är nytt. Det är lite lustigt och ha båda barnen borta och jag har fri lek och göra vad jag vill. Det känns konstigt, men okej. Dessutom är eftermiddagarna väldigt lugna eftersom T är i skolan då och S har nap, så jag brukar sitta här och läsa. Tur nog så har jag börjat läsa en jättebra bok, så det gör mig ingenting. 
 
Till helgen är jag ledig. Det ska bli skönt. Vi funderar på att gå och se It faktiskt, haha. Jag uppdaterar er om det. Ha det så bra tills dess.