Apple Picking

Jag skrev ingenting förra veckan, för seriöst inget hände förra veckan. Båda barnen var sjuka, S i början av veckan och T på slutet. Så var typ bara hemma och slöade. Har sett varenda avsnitt av Sofia den första, och så fort jag hör den introlåten så håller jag på att gå bananas. Tur det är över! 
 
I lördags så åkte jag och Emma till Billy Goat Hill här i SF. Det finns i normala fall en gunga där, men tyvärr så var den nere när vi kom dit, och det var ju lite synd. Men det var en jättefin utsikt, så det var hur fint som helst!
I går, söndag, så åkte jag med familjen på Apple Picking! De åker till en farm 1 timme norr om SF, så det var ju såklart varmt där! Innan vi åkte till själva farmen så åt vi lunch på ett jättemysigt ställe där de mesta av deras produkter är närodlade. Så himla gott. Tomaterna var så goda! 
Efteråt begav vi oss för att plocka äpplen. Vi plockade 20 lbs (vilket är typ 10kg) så nu finns det äpplen så det både räcker och blir över! Det var väldigt mysigt dock. Varmt var det också! Nästa utflykt blir till pumpkin patchen, och det det så mysigt förra året!! Är så glad att jag får uppleva hösten här igen även om jag längtar mer till jul! 
Imorgon ska T till skolan igen och det är tur det! Hon var hemma en extra dag idag, men det var på gränsen alltså. Hon hade behövt komma iväg och göra något. Förhoppningsvis så slipper vi sjukdomar och annat ett litet tag framöver nu. Hoppas allt är bra med er där hemma, vi hörs snart igen!