Update

Hej hej hej. Vad gör ni? Jag packar, för imorgon ska jag åka med familjen ner till deras vänner i San Diego över helgen! Barnen är långlediga från skolan (fredag-måndag), och eftersom de typ är fullbokade varenda helg i hösten fram till jul så var detta enda helgen de kunda åka. Så i onsdags tror jag att de bestämde, att vi åker. Så det blir ju kul. Vi ska tydligen till stranden och köra paddle board och sånt kul. Sen åker vi hem igen på måndag. Det tar ungefär 7,5h ner, och dom sa att vi troligen kommer bli fast i LA trafiken, så det kommer nog ta någon timme ner... 
 
Nästa månad kommer jag hem igen, lol. Eller, jag landar ju faktiskt 1 December, men lämnar ju här den 30 november. Det är sorgligt. 
 
Och det var vad jag ville uppdatera om just nu. Jag hoppas jag tar lite bilder i helgen så ni också kan få se San Diego. Tydligen så bor sjölejon på stranden och man får bada "med dom". Undra hur många likes man får på den bilden??? lol. Hoppas ni får en bra helg!! <3