Weird Friday

Idag har varit en väldigt lustig dag. S vaknade sjuk, och sen slutade med att min värdmamma också blev sjuk, så hon var med henne hela dagen. Samtidigt var T upptagen fram till klockan 3, så jag fick göra vad jag ville och blev ledig typ hela dagen. Så var på en paus på Starbucks, var på Target med Emma, hängde hos Emma och sen hann jag komma hem en liten sväng innan jag behövde åka på ett familjeevent på T's skola. Eftersom de var sjuka och upptagna med jobb så fick jag gå dit med alla föräldrar. Så himla lustigt. 
Men vi hängde där en liten stund, och när vi kom hem så gav jag bara T middag och badade henne, sen var jag off. Ikväll ska jag bara titta på tv. Vi får se om jag jobbar imon, för ingen mår ju så vidare bra här. Eurovision planerna lever vidare om inte annat, och det är ju tur de. Men vi hörs snart igen!! Ha det så bra!! 
#1 / / Assa:

Du klarar dig från alla sjukdomar,eller? Det är tur att du finns för dem när det bäst behövs men magsjuka brukar ju sprida sig. Bra, håll dig på benen det underlättar.Hur har det gått för "tvillingmamman"har det blitt nåt?Jag undrar hur dom ska klara sig utan dig,du är ju som extramamma,och det tar tid att lära upp nästa hjälpreda.Du är en guldklimp. Kram.