Nopa

Idag har jag haft en lugn och skön söndag. Min värdfamilj kom hem ganska tidigt på förmiddagen från deras kompisar. Sen var jag ute och sprang, och framåt kvällen mötte jag upp Emma! Funny story. Vi matchade lite för bra när vi träffades. Vi tyckte de såg alldeles för löjligt ut dock, så vi gick hem till Emma så hon kunde ta en ny jacka, för vi har seriöst likadana vita cardigans. Dock var vi tvugna att föreviga detta, vad är ens oddsen?
Sen begav vi oss i alla fall mot Nopa! Ni som har tittat på Världens Bästa Hamburgare vet att dom var i San Francisco, och jag blev mer eller midre beodrad av min pappa (lol) att gå dit. Jag är väldigt glad att vi gjorde det dock, för jag skojar inte, det var den godaste hamburgaren jag någonsin ätit. Jag förstår verkligen varför han förlorade mot ägaren av detta stället, helt sjukt vad gott! Vi passade även på att ta efterrätt. Det var en jättegod pannacotta som kostade mer än 94kr. Väldigt gott.
Mätta och belåtna begav vi oss hemåt, ochc nu ska jag bara titta serie innan jag ska gå och lägga mig. Blev jättetrött, troligtvis efter all hamburgare. Så värt dock. Hoppas ni har haft en bra helg, nu kör vi en ny vecka! Tagga.
#1 / / Assa:

Gottegrisar !