Dounats

Glad lördag, eller något. Jag sov så länge idag, vilket var skönt! De var längesen jag vaknade och kände att jag verkligen var utvilad. Även om jag sover bra, så var det längesen jag vaknade och helt ärligt kände mig utvilad. Men det var skönt! Efter att jag hade pratat med de där hemma i Swe så var jag ute och sprang, och i eftermiddags åkte jag ner downtown för jag behövde lite saker. Så jag passade på att fixa de. 
Igår kväll gick jag och Emma och köpte dounats. Dounats & drunks...? Vet inte, men vi kom fram till att de förmodligen ska stå drinks. Det var trevligt. Dounaten var god, tackar som frågar. Jag kommer även fram till att det är ganska exakt tre månader kvar tills jag kommer hem, så där har ni något att se fram emot. Jag med. JAg längtar. Men först ska Felle komma hit på besök, och jag ska kööpa baseball biljetter för vi ska gå på baseball. Det ska bli kul!
 
Ikväll är jag hemma själv med hunden. Så jag satte nyss på någon film som jag kanske tittar klart på, vi får se. Och det är vad jag tänker göra resten av kvällen. Nu vet ni.