March 8th

Här har det ekat tomt i några dagar, och så är det ibland. Som ni alla förstod så har jag fyllt år och sen nu i helgen var jag och Emma iväg i Seattle! Men jag hade en jättebra födelsedag, verkligen. Jag vaknade på morgonen och direkt utanför dörren hade T ställt ballonger, blommor, cupcakes och ett kort. När jag kom ner sjöng dom till mig, så det var ett plus i kanten. 
När T kom hem från hennes spanska så fikade vi cupcakes, och barnen var såå roliga. De var så taggade, och det enda S sa till mig var Happy Birthday (vilket hon sen gjorde resten av veckan också). Cupcakesen var från mitt favoritställe i stan, såååå goda! 
Så här såg blommorna ut up close.
Och här är en födelsedagsselfie. När min värdmamma var klar med jobbet så åkte vi och åt middag. Värdpappa joinade oss mellan mötena, så det var trevligt. Vi åt på ett ställe nära Fisherman's Wharf som lätt gör stans bästa hamburgare. Så himla goda. 
Och som sagt så fick jag ju mina flygbiljetter till Seattle som födelsedagspresent, och dit åkte vi lördag morgon. Men mer om de i ett annat inlägg. För nu ska jag sova!!!
 
Vi ändrade också till sommaritd idag, så nu är det bara 8h tidsskillnad fram tills ni i Sverige ändrar.  
#1 / / Assa:

Du firas som en diva,ser det ut som.Va trevligt att dom gör det bra för dig det värmer mitt gamla hjärta. Ser framemot referat från din resa. Ta nu hand om dina farföräldrar så dom blir nöjda och belåtna. Kram