16th Ave Tiled Steps

Hej på er! Jag har verkligen haft en väldigt lugn och skön helg. Inga måsten och jag har verkligen bara kunnat ta dagen som den kommer. I lördags tog jag det bara lugnt på förmiddagen. Senare efter lunch mötte jag upp Emma och vi gick till en väldigt känd (tror jag?) trappa ungefär 45 minuter bort. Den var så fin, och tydligen en av världens finaste trappor. Så all mosaik på trappan var handgjord, och trappan var lång. 
Jag tog med hunden med så hon fick sin promenad. Är ganska imponerad. Att den lilla hunden pallade så mycket, för San Francisco är som bekant ganska bakigt att gå i, och vi var ute ungefär 2 timmar. Men jag googlade innan vi gick, och tydligen så klarar dom ganska mycket, ungefär som en själv. 
Idag, söndag, sov vi länge, sen åkte jag och Emma downtown lite snabbt.  Hon behövde nya skor för hon ska till Tahoe nästa vecka. När jag kom hem igen så tog jag hunden på promenad, och när vi kom tillbaka hem så var familjen hemma igen. Så lekte en liten sväng med barnen innan jag gick och plockade undan på mitt rum. 
 Och nu ska jag bara jobba fram till fredag, sen åker min värdfamilj på semester i en vecka. Och då blir det bara jag och hunden hemma. Fett skönt ändå haha. Dessutom får jag ha bilen för mig själv den veckan så ska försöka planera lite dagsturer och utnyttja möjligheten. Hoppas ni har haft en bra helg, nu är det snart måndag igen!
#1 / / Assa:

Jag följer gärna med på dina utflykter när du är ensam,va roligt vi ska ha. Kram

#2 / / Sosse:

Hade jag varit ledig hade jag tagit en sista minuten till dig den veckan du är ledig :-* KRAM! <3 :-D