Long time no seen

Hej hej bloggen! Är det så man bloggar? Jag vet inte, men det är så det får bli just nu. Ja, jag vet att jag har vairt frånvarande här, och jag kan inte påstå att jag har en anledning till det. Ibland är det tillåtet att bara ta en paus, för jag tror det är viktigt. Livet behöver inte alltid vara fokuserat på datorn, mobilen osv, utan det håller ju faktiskt på att hända samtidigt som vi tittar in i skärmarna. 
 
Nog med predikan av mig. Vad har hänt sedan sist? Jag tog S till hennes första ballet lektion någonsin. Det var bland de gulligaste jag någonsin sett. Jag och värdmamma var lite orliga att hon skulle ha för mycket energi för de där, men hon skötte sig faktiskt bättre än förväntat! Det var jag och alla hemmafruar som stod och tittade på våra barn och smålog hela tiden. What a moment. 
 
T har sin sista vecka i skolan, så imon får hon sommarlov. Som tur är, lol, så börjar hon på camp redan på måndag vilket hon behöver. Så hon kommer vara upptagen varenda morgon. Dessutom har hon olika camp, så det blir ju spännande för er med, the camp of the week. Snart i en blogg nära dig. 
 
Jag har bokat en resa!! Efter mycket om och men så ska jag åka till Dallas, Texas och hälsa på farmor! Värdfarmor alltså, är det en grej? I vilket fall. Så jag ska hänga med henne i några dagar, fira 4th of July och bada i hennes pool. Det låter ju ganksa najs faktiskt. Tydligen så är hon ASTAGGAD så hon kommer säkert ha ett superbusy schema för mig. Men det blir kul. Farmor är trevlig, så då får jag i alla fall se henne en gång till innan de blir försent och jag ska åka hem :) 
 
Min kära syster har också tagit studenten. Jag är så klart ledsen att jag inte kunde vara där och dela den stora dagen med henne och alla nära och kära. Men det blir lite tokigt ibland. Jag närvarade ändå även om det var via facetime, så det kändes bra. 
 
Nu är det inte långt kvar, hörrni, kära Sverige bor. Ynka 51 dagar faktiskt till jag åker hem, och det är ju ingenting jämfört med de 709 dagar som jag varit här. Herregud, de låter som en evighet, vilket det inte riktigt känns som. Och på den fronten avslutar vi, här nedanför följer några utvalda bilder från de senaste dagarna. 
 
#1 / / Assa:

Ja,jag har väntat på några rader från stora världen men förstår att det blir tjatigt ibland att hitta på nya saker att skriva om. I alla fall så var det så roligt att se o. höra dig på Ebbas fest,en riktig överraskning. Nu åker alla till Norge så nu blir jag själv här hemma men det går ingen nöd på mig,jag mår bra.Hade inte lust att följa med,är för gammal till sådana resor.Ha det så kul i Dallas,farmor har nog ett späckat program. Kram.