Weird week

Hej på er. Nu är jag klar för idag, men kände att jag behövde gå hemifrån lite så gick bort till starbucks en sväng. Inte för att det är lugnare här, för det är fortfarande lunchrush, men det är inga överhypeade barn i alla fall haha. Så mitt schema den här veckan är jättesnurrigt, och jag jobbar fram och tillbaka mest hela tiden. Men så är det med det.
 
Igår köpte jag en födelsedagspresent till min värdmamma. Hennes födelsedag är i augusti när jag är hemma, men vill fortfarande ge henne något. Så jag var inne i en liten bokbutik igår, och då hittade jag en bok som heter Why We March som är en bok med bilder från women's march som pågick över hela världen tidigare iår. Så det tänkte jag kunde vara en rolig grej att få, och också för att det var något vi gjorde tillsammans. Jag älskar att köpa presenter och speciellt när man kommer på något bra att ge bort! 
 
Btw, denna veckans camp för T är på hennes skola. Om ni ville veta och kände er stressade för att jag inte hade berättat det än. Nu vet ni :) 
Okej, ha en bra dag så hörs vi snart igen!