Our last weekend

Hej på er. Hur går er sommar? Min går framåt, och som alltid så går tiden så otroligt fort! Min värdfamilj ska upp till några vänner i Napa i helgen, och de frågade om jag ville följa med, och en stor anledning till att jag sa ja är för att det är vår sista helg tillsammans allihopa. Så himla sorgligt egentligen! För nästa vecka åker mina värdföräldrar till Mexico, så de är inte hemma nästa helg, och helgen efter de åker jag hem! Så på fredag ska vi dessutom ut och äta för att "fira". Inte att jag lämnar, men för att jag snart kommer tillbaka. 
 
Så nästa vecka så kommer min värdpappas kusin från Texas hit och hjälper till, så det bilr skönt. Hängde med henne lite under min vistelse där, och hon är trevlig! Hennes man kommer också, men bara under nästa helg. Men annars så försöker de bara få allt iordning. Även om vi bara ska vara här så är det så himla mycket som måste fixas. 
Igår, måndag, så tog jag den lilla till stranden. Inte för att det var något vidare varmt, men för att solen var framme! Det är många som rastar hundarna där, och hon älskar hundar, så de tittade vi på ett tag. Annars sprang vi bara upp och ner i vattnet och ifrån alla vågor. 
 
En annan nyhet är att jag har börjat packa lite! Allt som inte används för tillfället ligger i en stor hög i en resväska. Hatar att packa. Är så himla rädd för övervikten. Jag flyger med American Airlines till London, och sen SAS till Köpenhamn, och det är såååå himla dyra när man vill lägga till en extra väska, så jag vägrar ha övervikt, för de kommer bli svindyrt. Jag ska göra mitt bästa för att packa smart.
 
BTW. Eftersom jag inte har någon show att titta på just nu så satte jag på Million Dollor Listing igår, ENBART för att ena snubben är svensk, Fredrik Ekström. Det slutade med att mina värdpäron joinade och jag tror vi såg typ tre avsnitt. Vi satt uppe rätt sent, och kollade på denna trash show. Men det är sjukt vilka boenden och lägenheter det finns i New York och Brooklyn, och det är så sjuka priser!!