Despicable Me 3

Igår började jag lite senare eftersom lillen hade tandläkartid på morgonen, så päronen tog henne dit. När jag sedan började åt vi lunch innan vi åkte för att hämta T på hennes camp. Denna veckan går hon på Frozen Camp, så det är very exciting. Men efter S hade haft en riktig sovmorgon och inte verkade särskilt redo för nap så gick vi och såg Dumma Mig 3 på bio! Jag och T har pratat om det länge, så det var kul att vi kunde göra det. Jag tycker dom är ganska roliga, dom fimerna, så helt klart värt de! S fattade inte riktigt grejen med att dom i grund och botten är "bad guys", så hon var ganska upprörd större delen av filmen. Hon var nog lite för liten för den. 
 
Idag tisdag, så hade S sin balett, och det är ju alltid mysigt. Tycker det är kul att hon får göra något istället för att bara sitta och titta på. Idag hade hon dessutom lyssnat på sin danslärare, så vi alla var superchockade, men väldigt glada. På eftermiddagen var jag på the academy med barnen innan jag slutade. Idag gjorde min värdmamma en jättegod lax! Så himla gott. Man borde äta mer fisk alltså.
 
Idag vid middagsbordet pratade vi om de faktum att jag ska åka hem snart. Det var väldigt viktigt att vi skulle facetimea några gåner så de kunde se katterna, trädgården och studsmattan, så jag hoppas den står uppe!!! Så glad att jag inte lämnar på riktigt än, för jag är inte redo. Jag tror inte någon av oss är redo. T sa idag "Mathilda is the best au pair I will ever have".<33333333 Mitt hjärta<3333333 Sen att dom bara har haft en au pair än så länge är en annan femma, lol. Bara tanken av att lämna dom små hjärtegullen får mig att gråta. Så därför avslutar vi nu, innan vi alla sitter och lipar. 
 
Hoppas ni har en bra vecka, så hörs vi snart igen!