Popsocket

Igår fick jag hem en rolig grej som jag hade beställt!! Det är en liten grej till min telefon. 
Det kallas popsocket (?) och man sätter den på baksidan av sin telefon. Sen kan den agera stöd. 
Vet att denna bilden suger, men man kan liksom lägga den mellan fingarna sen behöver man inte anstränga handen så värst för att hålla upp sin telefon!! Det är jättesmart om man har en stor telefon, typ som en iPhone 6 osv. Tycker man alltid få kramp i lillfingret för jag typ håller upp hela min telefon med den stackarn. Den kan också fungera som ett stöd så du kan ställa din telefon upp och kolla på videos eller whatever you wanna watch. Sen också!!!! Bäst av allt, du kan ligga ner och hålla upp telefonen utan att behöva riskera att tappa den i ansiktet. Det blir inte bättre än så!! Dessutom valde jag att beställa via en sida som satte fina bilder på (man kan annars köpa för samma pris fast HELSVARTA och tråkiga) och det tyckte jag var lite kul! 
 Förövrigt såg jag att Felle hade lagt ut mer bilder från vår resa på sin blogg. Saknar verkligen Sedona. Det var så himla vackert där och det var bara så bra!!! 
 
Idag har det regnat hela dagen. Dock så var det lugnt på morgonen, så jag täntke vi skulle gå bort till T's spanskaklass. Tror vi hann 3 blcok, sen började de regna. Jag brydde mig inte om det så jag gick över lite snabbt och lämnade av henne. Jag och S bakade sen kakor, för det fanns inte så mycket annat och göra. Det blev okej idag, inte de bästa vi har gjort, men godkänt! 
 
Efter spanskan var det music class, och idag fick S stanna hemme på grund av hennes utspel förra veckan. Det var såå lungt och skönt och jag slapp att ha en mindre hjärtattack. Jag tror T uppskattade det med, även om hon inte riktigt vill erkänna. När vi kom hem så hängde vi bara här, men S vaknade upp lite för tidigt från hennes nap, och eftersom jag inte pallade vara i huset med dom så trostade vi regnet och gick till the academy. Det var knappt något folk där, men trots det lyckades S kasta leksaker på bebisar och T irritera hela lekrummet genom att skrika. Men eftersom jag var off vid 5 så behövde vi kunde vi inte stanna så länge vilket var tur det. 
 
Imorgon är det torsdag och det är så skönt. Känns som tisdag idag i och med att vi hade ledigt i måndags. Men det tackar jag bara för. By the way, en annan grej. Mina händer är KONSTANT kalla. Jag skojar inte, de är iskalla mest hela tiden. Jag vet inte varför. Jag började googla, och det ska man ju aldrig göra. Vi får hoppas de blir bättre.