Busy Tuesday

Tisdagar kommer absolut att bli en av de aktivaste dagarna de här året. T gjorde ju Tae Kwan Do förra året, och det ska hon göra i år med. Men eftersom hon nu ska gå på spanska på onsdagar så kan hon inte gå på sin ballett då, så de har anmält henne till stepp/balett på tisdagar efter Tae Kwan Don. Ställerna är ju inte långt ifrån varandra, men det blir ändå ett himla fläng. PLus idag så hade jag S med mig, som egetnligen ska sova då, så hon var ju inte på jättebra humör direkt, och det gjorde ju inte saken bättre. 
Dessutom har vädret varit jättetråkigt precis hela dagen. Det har bokstavligen regnat non stop. Och inte lite heller, utan det har varit en ordentlig skur hela dagen som aldrig tog slut. Nu har det väl lugnat ner sig lite, men jag hör fortfarande regndroppar där ute.
 
Och inte nog med det så har jag jobbat länge idag, längre än vad jag burkar. Eftersom vädret var så himla dåligt så tittade vi bara på en film idag på eftermiddagen så det var ju inte så allvarligt, men ändå. Och det blir samma visa resten av veckan med. Har dock lite planer för helgen, så ser fram emot det. Inga allvarliga, men det ska ändå bli kul.
Förhoppningsvis är det uppehåll imon på morgonen så jag kan gå och lämna T på hennes spanska. Det är seriöst 6 block bort, så det känns så himla onödigt att ta bilen den lilla biten. Man kan ju tänka på miljön någon gång. Imorgon börjar även music class igen, vet inte om jag eller barnen är mest taggade? Vi får väl se. Av någon anledning känns det som måndag idag. Men det gör väl inget för då kommer helgen fortare? Men nu ska jag sluta med det här. Godnatt. 
#1 / / Assa:

Det var en duktig flicka du har som kan steppa.du får lära av henne. Om det regnar där så väntar vi på oväder här, det ska bli snö o. Regn i massor om vi ska tro på rapporterna. Annars så är det bra,julen är utstädad o. Allt som det gamla vanliga. Inget nytt.