Valentine's Day

Glad försenad alla hjärtans dag! Barnen blev glada för sina små presenter så jag känner att jag har lyckats med dagen. T fick små cookie cuters igår så vi bakade väldigt goda suger cookies!! Jag hittade ett recept med cream cheese i och det var något positivt tycker jag, för de gjorde kakorna lite mjukare. Suger cookies blir så hårda annars. 
Annars så funderar jag på om jag vill baka min egna tårta till min födelsedag, eller bara skita i det? Jag vet inte hur mycket jag vill ställa till med i och med att förra året var en liten flopp... Jag vet dock att det inte kommer hända iår, så kanske ska slå på stort. Jag vet inte, vi får se. Min bästa vän Pintrest (en app) visa massa smarriga recept, och fina bilder, så jag kanske bakar i alla fall. Det är ju så kul.
 
Jag jobbade lite senare idag, så framåt kvällen tog jag barnen och åkte till stranden. Det var soldnedgång och det var så skönt att vara ute. Det börjar bli varmt igen, det var återigen 17 grader! T är lite cray cray så hon sprang i vattenkanten och lekte Moana. En bra kväll.