My next trip!

Jag är frisk!! Min förkylning är i stort sätt borta, mitt öra mår nu bra igen och jag sover på nätterna. Jag är som en helt ny människa. Så har även varit ute och sprungit, för hinner de nu innan de blir mörkt vilket är så skönt. Har saknat det. Men annars har det varit en grå och trist dag. Det har regnat till och från, men som tur var hade vi ett stressat schema denna eftermiddagen så vi slapp i alla fall vara fast i huset. 
 
OCH!! Nu har vi bokat nästa resan!! Över en helg (lör-sön) i mars åker vi till Seattle! So exciting! Jag, Emma och så även Lisa och hennes kompis. Det blev egentligen en hel slump att vi alla planerade att åka samtidigt, men det blir ju kul!!! Dessutom får jag mina flygbiljetter av min värdfamilj i födelsedagspresent, och det tackar jag ju inte nej till. Så snällt.
Så med de glada nyheterna tänker jag avsluta för idag. Vi hörs snart igen! 
#1 / / Sosse:

Åh vad kul med en helgtripp! :-D <3 KRAM!!