A lot of things

Vänner och ovänner, hur mår ni? Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit något på ett tag, men det har varit så himla mycket! Jag jobbade och sen helt plötsligt så tittade mamma och Alma in en fredag vid lunch. Sen dom kom har vi hunnit kolla in San Francisco, bilat ner till Los Angeles och spenderat några dagar där innan vi idag åkte tillbaka till San Francisco! 
 
Los Angeles var intressant. Inte alls vad jag förväntade mig. Sen hade väl jag också väldigt höga förväntningar eftersom det är så omtalat i Sverige, och det ska ju va the palce to be eftersom alla kändisar bor där. Men jag blev ganska besviken egentligen, allt var så utspritt så det tog ju en evighet att åka mellan alla ställen. Helt klart ett stort minus. Nästa gång jag åker dit så kommer jag lägga hela besöket kring Santa Monica och Venice beach vilket jag gillade allra bäst. Eller i Beverly Hills, det går ju bra det också.
 
En helt annan grej, Felicia har bokat flyg hit till San Francisco och kommer och hälsar på i Maj! SÅÅÅ KUL! Så ja, Felle, nu kan jag längta efter det och efter dig. Så kul! Jag längtar också tills jag och Emma åker till Seattle om två helger. Hört att Seattle ska vara fantastiskt, även om der regnar. 
Jag visar mer bilder när jag har fört över dom. Tills dess får ni ha det så bra!