My week off

Trots all min lediga tid så verkar jag inte finna någon ork eller lust till att skriva något. To be fair though, så har jag inte gjort överdrivet mycket så det är inte så att jag har supermycket att rappotera. 
 
I söndags var vi på Six Flags och det var mycket lyckat. Det var inga köer alls, jag tror vi väntade 20 minuter som mest vilket ändå är helt okej. Dessutom var det ungefär 25 grader, så det var verkligen en perfekt dag. Själva parken i sig var inte lika bra som den i Chicago, den hade mer. Men här hade dom dock delfinshow och sjölejonsshow som jag tyckte jättemycket om. Man kan ju tycka vad man vill om de, men tycker det är väldigt fint och det verkade vara bra omhändertagna här. 
I måndags gjorde jag inte så mycket. Jag tog det lite lugnt efter min händelserika helg. Jag tog Sobe till Lands End och var ute och gick en långt promenad. Är fortfarande så imponerad av henne, för hon är en ganska liten hund. Dom pallar mer än vad man tror.
En av kvällarna åkte jag och Emma upp till Twin Peaks när hon hade jobbat klart. Där uppe väntade en fin utsikt. Var uppe där när det var ljust med Ebba och Caisa, så det var kul och se när det var mörkt och alla lampor lyste. 
Igår skulle jag bara ta Sobe på en snabb runda upp till inspiration point som inte ligger överdrivet långt bort. Jag tänkte sen ta en annan väg tillbaka men jag gick lite vilse, haha. Så det slutade med att vi var ute i ungefär 2 timmar. Jag hittade såklart hem igen, men vi var på platser jag aldrig varit på förut.
Och det var det. Nu är det två dagar kvar tills familjen kommer hem igen. Tydligen så ska det regna hela helgen så vet inte riktigt vad jag ska göra, men något hittar jag väl på. Sitta inne och läsa en bok låter ju inte helt fel annars. Måste erkänna, det ska bli skönt att de kommer tillbaka så jag får lite sällskap. Nu har jag varit ensam för länge. Tur jag har hunden i alla fall. Vi hörs snart igen!