2016: Jan, Feb, Mar

Vad sägs om en liten recap på vad som har hänt de senaste året?
 
JANUARI:
Jag kom precis tillbaka till Chicago efter att ha firat jul hemma i Sverige, och väl tillbaka firade jag in det nya året med Sofia downtown med middag och att titta på raketer. Vi tog en alldeles för dyr uber hem. Jag hängde med henne och Felicia som vanligt, och vi hade tacokvällar och spelkvällar. Jag hängde mycket med lilla G. Vi hade många mysiga luncher. Vi försökte även stå ut kylan i januari. Det var som allra kallast då. 
 
FEBRUARI:
I Februari var jag med min värdfamilj på semester i Florida. Vädret var väl inte jättebra. Men det var ett fint ställe vi var på och det var kul att få se de! Det jag jämt kommer att tänka på när jag tänker på den resan är att vårt flyg hem var försenat och vi var hemma 5 timmar senare och det förstöre mina planer med Felle och Soffis. Hemska minnen. Med februari kommer jag också ihåg att jag, Sofia och Felicia reste så vi var ifrån varandra hela tiden kändes det som. Haha, februari var ingen bra månad helt enkelt.
 
MARS:
Månaden jag fyllde år! Jag hade en bra men annorlunda födelsedag. Jag, Felicia och Sofia var i Wissan i min värdfamiljs lake house och myste utan internet. Farmor och farfar kom på besök, och även Fannie! Fannie och jag var i New York i några dagar och det var mysigt. Det var verkligen som att fira in våren i NYC, bästa någonsin. Här någonstans började jag väl också ta ett seriöst beslut om att försöka förlänga med ytterligare ett år och började på "egen hand" prata med några familjer. Det var spännande.