College

Idag hade jag timmar på förmiddagen att jobba. Men efter att jag käkat lunch så hade jag "rast", ledig tid, fram till klockan 5. Så då bestämde jag mig för att köra till de College som jag kommer att gå på. Att köra dit tar typ 15 minuter, men ligger ändå mitt ute i ingenstans. När man kör dit så byts landksapet ut mot stad till en himla massa skog, och sedan, *POFF*, kommer värsta byggnaderna och är då de colleget. 
 
Jag hade ingen aning om vart jag skulle gå eller liknande, men jag tog en tur runt campus. Jag försökte hitta en huvudentré eller något liknanade, och det gjorde jag nog. Men jag hittade inte någon att prata med, så mina frågor är än obesvarade. 
Skolan jag kommer att gå på är ett Community College, vilket betyder att det är inte lika dyrt som ett vanligt college. Min värdmamma sa det att folk går på ett sådant för att spara pengar. Så i vanliga fall går man två år där, och sedan efter de så förflyttas man till ett "riktigt" college och avslutar linjen där. 
 
När jag satt i bilen på väg hem (efter ett stopp på Target<3) så såg jag att temperaturen låg på 96°F!! Det är typ 35°C!! 
Inte konstigt jag håller på att smälta bort varenda gång jag går ut. 
 
Resten av veckan kommer vi befinna oss i Wisconsin. Imorgon efter camp (tror jag) åker vi och kommer tillbaka på söndag tror jag. Det är tydligen pannkaksfrukost där uppe på någon "restaurang" i närheten och det vill man ju inte missa!