Mr Holmes Bakehouse

Nu var det helg igen och jag har nu varit tillbaka en vecka. Veckan gick snabbt för det nya schemat går så snabbt. Det är mycket körande fram och tillbaka, vilket jag inte har något emot, så dagarna går snabbt nu tycker jag! Mindre tid för mig och planera :P 
 
Idag i alla fall så mötte jag upp Emma på morgonen. Vi var på baseball en gång innan jag åkte hem, och även på filmkväll på Fisherman's Wharf. Vi möttes i alla fall vid ett ganska känt bageri i stan. De är kända för sina counats, men tyvärr fanns de inte idag. Jag tog en dounat i stället. Jag är inte jättemycket för dounats, men den här var verkligen så god! Vi köpte med oss de i alla fall och gick till en jättemysig park och satt där en stund och pratade lite. Vädret var verkligen bättre än förväntat i den delen av stan, så det var skönt. 
Precis bredvid parken låg Grace Cathedral som Emma vill gå till, så vi gick in. Det var jättefint där inne och det fanns stora fina fönster. Efter att ha kollat där ett tag så gick vi ner på stan för behövde köpa nya strumpor. Sådan tråkig utgift :////
Ikväll jobbar jag. Började vid 7 så jag la bara barnen. Nu ska jag kolla ikapp på Americas Got Talent. Jag får passa på när värdisarna är borta. Annars kämpar jag mot min jetlag. Jag vaknar varje dag runt 6.30, och det är ju lite irriterande ibland kanske. Dock vaknar jag och är pigg, och det är ju en skön känsla. Men jag pallar knappt hålla ögonen öppna efter klockan 9 på kvällen. Jag hoppas det vänder snart. Ni får ha det så bra, så hörs vi snart! 
#1 / / Assa:

Fin katedral. Jag har bakat kladdis idag, provat recept från Allers. Blev inte som bilden visade men blev ätbara. Annars så skiner solen nu får se hur länge det varar. Kram